Ukupni rezultati Croatian Makers lige u šk. god. 2016/17.
Ukupni rezultati Croatian Makers lige, najava svečane dodjele nagrada
14.6.2017.
Školski praznici počinju, a i Croatian Makers liga se bliži ljetnoj pauzi. U idućoj školskoj godini nastavljamo dalje!
Prije ljetne stanke, objavljujemo ukupne rezultate svih ustanova te najavljujemo svečanu dodjelu nagrada najbolje plasiranim ustanovama.
Odaziv na ovogodišnja kola Lige je bio fantastičan, a i učenici su postigli fenomenalne rezultate. Evo ukupnih rezultata svih ustanova (na kraju ovog dokumenta je i prvih 30 ustanova CM lige – više o tome u nastavku članka):
U ovoj školskoj godini preko 360 škola, udruga, knjižnica i drugih ustanova se natjecalo u Croatian Makers ligi: natjecanju s ciljem širokog uključivanja robotike, automatike i programiranja u edukaciju osnovnoškolskog uzrasta.
Za najbolje plasirane u svakoj regiji pripremili smo svečanu dodjelu nagrada u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu u utorak, 20. lipnja. Najbolje plasiranima šaljemo službene pozivnice e-mailom.
Osim dodjele diploma i zahvalnica, najbolje plasirane ustanove u svakoj regiji ćemo nagraditi i paketima dodatne opreme za mBotove.
Tokom ove školske godine, velik broj timova se kontinuirano trudio postići što bolje rezultate na kolima Lige.
Sa strane možete pogledati popis 30 najboljih ustanova u Croatian Makers ligi u ovoj školskoj godini (rangiranje je napravljeno neovisno o regiji).
U ovoj školskoj godini Liga se provodila u 5 kola. Dio je bio “online”, a dio “fizički”.
Na “online” kolima natjecatelji su zadatke rješavali u svojim ustanovama te nam ih slali online. Na “fizičkim” kolima svi sudionici jedne regije su se istovremeno natjecali u svojim centrima. Natjecanje se provodilo u 32 regionalna centra.
Evo kratkog pregleda svih kola:
U prvom kolu učenici su trebali isprogramirati robota za kretanje kako bi uspješno prešao zadanu stazu bez uporabe senzora. Zadatak ovog kola je bio jednostavniji kako bi se novouključene ustanove mogle ravnopravno natjecati sa starijima i iskusnijima.
U drugom kolu počeli smo koristiti senzore: robot je trebao pratiti crtu u obliku božićne jelke i pritom skupljati bodove (dolaskom do ukrasa).
Treće kolo smo organizirali ekipno. Sudionici su timski trebali isprogramirati robote da međusobno komuniciraju kako bi uspješno riješili zadatak.
U četvrtom kolu do izražaja je došla uporaba ultrazvučnog senzora za mjerenje udaljenosti. Sudionici su također trebali programirati robote da uspješno zaobilaze prepreke na stazi.
Nakon intenzivnog tempa tokom godine, peto kolo je bilo jednostavnije. Sudionici su trebali isprogramirati robota da prođe stazu, izbjegne prepreku i pošalje drugom robotu poruku da riješi isti zadatak.
Hvala svim učenicima, učenicama, mentorima, mentoricama i drugima koji su uključeni u projekt na motivaciji, trudu i izvrsnim rezultatima! Čestitamo najboljima!