Radionice s učenicima - društveno korisno učenje u praksi
Studenti u projektu održali više od 20 radionica za učenike koristeći edukacijske tehnologije
27.1.2020.
Nakon edukacije studenata FER-a, FOI-a i FFZG u studenom 2019. godine o edukacijskim tehnologijama s micro:bitom, mBotom i 3D pisačima te upoznavanju s pojmom društveno korisnog učenja, studenti su pripremili edukativne materijale i održali niz radionica u osnovnim školama.
Ukupno su održali više od 20 radionica za učenike osnovnih škola na kojima su ih naučili kako izraditi zanimljive projekte poput termometra, mjerača vlage tla, igre na micro:bitu i prolazaka robota kroz labirint koristeći micro:bitove ili mBot robote.
Studenti su ovime primjenili društveno korisno učenje jer su:
- naučili koristiti nove edukacijske tehnologije
- pripremili materijale i radionice za druge buduće korisnike
- održali više od 20 radionica za djecu osnovnoškolske dobi
Svi edukacijski materijali s radionica su na raspolaganju svim zainteresiranima na ovom linku (besplatni su, slobodno ih koristite).
Studenti su dodatno bili motivirani za sudjelovanjem jer su svi njihovi materijali valorizirani i kroz zasebne kolegije na svojim fakultetima.
Ove aktivnosti su cilj projekta “STEM revolucija u zajednici” u kojem IRIM uz partnere rješava problem nedovoljne suradnje između organizacija civilnog društva i visokoškolskih ustanova pri uključivanju studenata u rješavanje problema u zajednici, tj. nerazvijenost modela društveno korisnog učenja (DKU).
Aktivnostima su studenti direktno uključeni u razvijanje vlastitih zajednica, “share the knowledge” kulturi te povezivanju s drugim ustanovama i korisnicima.
Nakon prezentacije rezultata projekta iz prošle akademske godine na završnoj konferenciji (link je ovdje) odlučili smo ponoviti aktivnosti projekta (zbog velike uspješnosti i interesa uključenih partnera). O daljnjim aktivnostima projekta ćemo javiti naknadno.
Slike su s radionice održane u OŠ Augusta Šenoe, Zagreb kod mentorice Sanje Kovačević.