fbpx

Radionice s učenicima - društveno korisno učenje u praksi

Studenti u projektu održali više od 20 radionica za učenike koristeći edukacijske tehnologije

27.1.2020.

Nakon edukacije studenata FER-a, FOI-a i FFZG u studenom 2019. godine o edukacijskim tehnologijama s micro:bitom, mBotom i 3D pisačima te upoznavanju s pojmom društveno korisnog učenja, studenti su pripremili edukativne materijale i održali niz radionica u osnovnim školama.

Ukupno su održali više od 20 radionica za učenike osnovnih škola na kojima su ih naučili kako izraditi zanimljive projekte poput termometra, mjerača vlage tla, igre na micro:bitu i prolazaka robota kroz labirint koristeći micro:bitove ili mBot robote.

Studenti su ovime primjenili društveno korisno učenje jer su:

  • naučili koristiti nove edukacijske tehnologije
  • pripremili materijale i radionice za druge buduće korisnike
  • održali više od 20 radionica za djecu osnovnoškolske dobi

Svi edukacijski materijali s radionica su na raspolaganju svim zainteresiranima na ovom linku (besplatni su, slobodno ih koristite).

Studenti su dodatno bili motivirani za sudjelovanjem jer su svi njihovi materijali valorizirani i kroz zasebne kolegije na svojim fakultetima.

Ove aktivnosti su cilj projekta “STEM revolucija u zajednici” u kojem IRIM uz partnere rješava problem nedovoljne suradnje između organizacija civilnog društva i visokoškolskih ustanova pri uključivanju studenata u rješavanje problema u zajednici, tj. nerazvijenost modela društveno korisnog učenja (DKU).

Aktivnostima su studenti direktno uključeni u razvijanje vlastitih zajednica, “share the knowledge” kulturi te povezivanju s drugim ustanovama i korisnicima.

Nakon prezentacije rezultata projekta iz prošle akademske godine na završnoj konferenciji (link je ovdje) odlučili smo ponoviti aktivnosti projekta (zbog velike uspješnosti i interesa uključenih partnera). O daljnjim aktivnostima projekta ćemo javiti naknadno.

Slike su s radionice održane u OŠ Augusta Šenoe, Zagreb kod mentorice Sanje Kovačević.

Druge vijesti