Rezultati natječaja: napredne 'Internet of Things' tehnologije u hrvatskim školama
Popis uključenih škola i ustanova, edukacija nastavnika i planovi projekta!
18.10.2017.
Odabrane su škole i ustanove za projekt: Napredne ‘Internet of Things’ tehnologije u hrvatskim školama!
U projektu svim školama i ustanovama IRIM donira atraktivnu Internet of Things (IoT) opremu, organizira edukaciju nastavnika i tokom godine otvara natječaje za djecu.
Ukupno se prijavilo preko 220 škola, udruga i drugih ustanova na natječaj. Većina prijavljenih je bila iz drugih IRIM-ovih projekata (Croatian Makers liga, STEM revolucija, …), ali primijetili smo s radošću i nekoliko ustanova koje nisu sudjelovale u našim projektima.
Od prijavljenih je izabrano 75 ustanova koje će sudjelovati s djecom osnovnoškolske dobi i 33 koje će sudjelovati s djecom srednjoškolske dobi (kriterije odabira možete pogledati ovdje).
Popis svih odabranih možete pogledati ovdje ili klikom na sliku sa strane. Prijave su bile vrlo zanimljive i komisija je imala težak zadatak odabira najboljih. Par isječaka motivacijskih pisama smo objavili na popisu ustanova.
Zahvaljujemo svim prijavljenima i čestitamo uključenima u projekt!
Pomoću “Zajedno smo jači” projekta smo pokrenuli “Napredne ‘Internet of Things’ tehnologije u hrvatskim školama
Dodijeljenim sredstvima iz projekta IRIM uključuje oko 100 ustanova iz Hrvatske koje rade s djecom osnovnoškolske i srednjoškolske dobi, donira im naprednu IoT opremu (Arduino IoT MKR1000 s dodatnim senzorima) i organizira edukaciju za nastavnike/mentore u projektu.
Vlastitom odlukom IRIM će iz vlastitih sredstava u projekt uključiti i dodatne dvije ustanove: Dom za djecu “Ivana Brlić Mažuranić”, Lovran i SOS Dječje selo Lekenik.
“Od 0 do 100 za…. jednu školsku godinu! …Naših 98 učenika predstavlja mladost i budućnost našeg mjesta i škola je ta koja im mora omogućiti i pružiti više, mora im pružiti ono za što su zakinuti jer ne žive u većem mjestu ili gradu. Mala smo škola, ali zato vrijedna, jer znamo da samo svojim trudom, nesebičnim radom učitelja i sudjelovanjem u ovakvim projektima možemo našim učenicima omogućiti da nauče koristiti tehnologiju sadašnjosti kako bi mogli stvarati tehnologije budućnosti. Želimo nove izazove, nova znanja koja ćemo prenijeti učenicima te ih aktivno uključiti u tehnološku revoluciju koju je IRIM pokrenuo u Hrvatskoj.”
Planirano trajanje projekta je u šk. godini 2017./18. Oprema koju ustanove dobiju ostaje u njihovim vlasništvu ako sudjeluju na aktivnostima projekta.
Tokom godine otvorit ćemo dva pojedinačna natječaja za sudionike projekta. Natječaji omogućuju učenicama i učenicima razvijanje novih, kreativnih rješenja na temu natječaja.
Osim natječaja krajem iduće školske godine organizirat ćemo veliki kolaboracijski projekt na kojima sve ustanove trebaju sudjelovati.
Više informacija objavljujemo uskoro.